Gotowa do montażu, garażowa brama uchylna z ramą z rur prostokątnych, szynami prowadzącymi z systemem unieruchamiającym bramę po otwarciu oraz pojedynczą płytą bramy. Zrównoważenie ciężaru poprzez zabezpieczone sprężyny. Dwustronne, regulowane, samoczynnie zaskakujące ryglowanie, zamek z jednostronną wkładką patentową i kompletem okrągłych okuć. Płyta bramy pokryta warstwą gruntującej farby proszkowej w kolorze białym (na bazie RAL 9016), brązowym (8028) lub do wyboru z dużej gamy kolorów preferowanych .Najbardziej popularny wzór w przetłoczenia poziome – model 902 (na zdjęciu). Zarówno w tym jak i innych modelach możliwe drzwi serwisowe dopasowane do wyglądu bramy.
W garażach podziemnych bezwzględnie przestrzegana jest prawidłowa wentylacja. Idealnym rozwiązaniem jest zastosowanie ażurowej bramy uchylnej (model 914) zapewniającej przepływ powietrza dzięki otworom w płaszczu bramy.
Wzór 985 z paneli stalowych z powierzchnią Decograin w okleinie Rosewood czy klasyczna biel w pionowych szerokich pasach wzoru 984 są dowodami na to że zwykła uchylna brama zadowoli i pozytywnie zaskoczy najbardziej wybrednego odbiorcę.
Dla indywidualisty także zostawiliśmy alternatywę spełnienia własnych kryteriów oferując gotowy do wypełnienia model 905.
Bezpieczny system sprężyn dopasowanych do wielkości i ciężaru bramy: typ bramy N80: 3-4 sprężyny na stronę; typ bramy DF98: 6-10 sprężyn na stronę. | Nowe ryglowanie na tyle skutecznie dociska narożniki płyty do ramy, że niemal całkowicie uniemożliwia wyważenie bramy. |
Bramy bez napędu bezpiecznie zatrzymują się w zagłębieniu szyny. |